introduction

My photo
tempat menulis bukan melukis

Thursday, October 21, 2010

glory glory city!







WAH!
tersgt hebat. haha.
superrrb gila skrg ni.
tak sia sia aku gaduh gn nu'man pasal kau.
tak sia sia aku support kau masa kau kalah teruk
tak sia sia aku jerit kuat kuat masa korg menang dgn arsenal last season
tak sia sia aku duduk tgok match kau sorg sorg kat common room tuah dulu
tak sia sia aku susah payah cari jersey kau sana sini
tak sia sia aku kena kutuk gila babi sbb support kau
tak sia sia aku practice selalu dgn team kau bila main FIFA. HAHA

now aku boleh chill and relax pakai jersey kau dgn bangga sana sini.
:DD
tu lah, sape suruh fart-the-son yg tua tu jual tevez kat city?
kan dah nyesal tak ingt dunia. HAHAHA!


now org tua tu nak hantar rooney lak kat city?
terbaik!
mmg lagi mantap lepas ni. lai lai leng cai!
city mmg tmpt paling best utk rebelion main.
HAHA!

lepas ni lingkup en terus setan merah. ((:



No comments:

Post a Comment