introduction

My photo
tempat menulis bukan melukis

Monday, September 20, 2010

tear dear please disappear

dia sudah happy dgn hidup baru dia.
kwn dia semua.

hidup dia lain la.
sgt lain gn aku.
sbb tu aku ssh nk paham dia semua.

ok ok, chill.
bagus la dia dah happy bagai. aku da taw, dia mst cpt je happy.
mcm tak kenal lak dia. 4 tahun dah kenal dia. taw sgt perangai bagai dia -.-

its a good thing la. (:
good utk dia.


dah lah arie, now focus kat study kau.
jgn fikir ape ape. buat mcm dulu boleh tak?
kat saser knp kau bole je study bagai even kau ada prob smua?
kau boleh je tolak tepi semua ni? now kenapa tak boleh?
chill.
aku sure kau boleh. kena yakin je weh.


boy mmg need girl. and aku, just a girl. tak perlu byk bagai.
ntah, aku need as guide. aku rasa hidup aku ada hala tuju kalau ada girl.
kalau tak aku meliar bagai.
tak pe. try buat cm pmr dulu.
kau tade girl pn. bole je kau excel bagai.
kau tak ddk hostel pn. bole je kau study semua.


aku yakin kau boleh! (:







kalau ada org baca, cuba jwb soalan ni.
korg rasa, ada beza tak bila sumone ckp kat korg "aku rindu kau" dgn "i miss you"? kalau ada
ape beza dia. jgn ckp bahasa english gn melayu! -.-




1 comment:

  1. sbb aku kau tuh mcm kasar sgt , cube ckp saya rindu awak HAHA

    ReplyDelete