introduction

My photo
tempat menulis bukan melukis

Wednesday, September 29, 2010

vending machine

first day


balik openhse

dahaga gila
cari vending machine
nak 7 up!
masuk rm 1.30
adoi!
tempat syiling rosak
trpaksa guna rm 2
xde balance lak tu
-_____-

*tekan 7 up
tunggu tunggu
o.O
kuar kuar pepsi.
SHIT!





second day


aku dahaga
so kena beli air.

pergi kat vending machine
cari 7 up, AH! ada!
masuk rm1.30
tekan 7 up

*tak keluar
tekan tekan tekan!
-..-
tertekan aku!
baru nk curse sana sini *tak sabar
baru keluar

fuh lega.
dpt minum.
*pegang tin
adoi! tak sejuk pulak!

ish.
takpe la. minum je.
*buka tin
BRUSST!
adoi! apesal lak gas ni kuar smpai melimpah ni!
-.-
dpt minum half tin je.













not evrytin yg kita nk, kita bole dpt
evnto kita dah letak effort yg spatut ye.

aku dah letak dah rm1.30
mmg effort yg spatut ye.

aku dah siap pilih.
spatut ye kuar la air yg aku nak.
ni kuar air lain. -.-

bila dah kuar air yg aku nak.
tak kena pulak.
haih
tak sejuk la, melimpah la.



so jgn letak hope tggi sgt evrytime buat sumtin (:
tu vending machine. kalau hidup aku sndr cmne?
-.-

No comments:

Post a Comment