introduction

My photo
tempat menulis bukan melukis

Wednesday, December 8, 2010

yes 'em




tiba tiba aku emosi malam ni
jenguk gmbr sana sini
berguna betul facebook ni

hm. terasa betul bila tgk gmbr lama aku kat saser dulu
yes, mmg dua tahun. sekejap en?
yes, mmg boys schl. bosan en?

TAK
dua tahun yg lama dan pnjg
dua tahun dgn kwn yg setia menunggu dan bersama selalu
dua tahun ikat kasih dan sayang

aku rindu
aku tak tipu
tolong lah percaya aku

banyak aku belajar kat sini
banyak sgt dah aku tempuhi
semua dah aku lalui
yang tinggal smua kenangan saki baki

aku rindu
aku tak tipu

aku nak minta ampun maaf
terutama selama aku pandu pasukan kadet aku
aku dari dulu sampai la habis sekolah ni
tak pernah sekali aku lupa saat aku dgn korg smua
aku tahu, aku tak bagus mana pn lead korg smua
tapi aku beruntung ada pasukan mcm korg

korg bersemangat
korg jitu

maafkan la smua salah silap aku
tolong la maafkan semua kesalahan aku
keterlaluan aku
kekasaran bahasa aku
aku nak buat terbaik
aku cuba terbaik
percaya la aku

aku buat semua utk korg, utk sekolah
tak ada ape pn utk aku
aku tumpang sekali je

tapi apakan daya
aku tetap gagal bawa kejayaan yg diimpikan semua
aku rasa aku gagal
hnya sebilangan kejayaan dibawa
tak cukup bagi korg kan? aku paham


aku tak cukup bagus
maafkan aku
maafkan aku
kadet pertahanan awam SASER 08/09



honestly in deep love with you all







3 comments:

  1. aku turut emo bila baca post ni. haha. manusia ta sempurna kan? :D na bebel lagik tapi rasenya ta ckup space hoho

    ReplyDelete
  2. weyyhhh
    rlaxx lahh, kau okayy ape lead :D
    bese2 tu temarah2, haha. aq ingat lagi kene pamping 40 kali tuh, sebab lambat, hahaha. sikit pon xamek hati laa, dalam dunie xsume ape yang kite rancang kite dapat ouhh, haha XD

    ReplyDelete
  3. acad : aku tak tahu nak ckp ape weh. aku rasa sebak gila tgok gmbr ni smua balik.

    naien : (: aku lagi la emo nak tulis ni

    ReplyDelete