introduction

My photo
tempat menulis bukan melukis

Saturday, February 6, 2010

mamat ouh mamat 2

kepada sape-sape yg ade baca post aku yg sblm ni, yg entitle : mamat ouh mamat. ni adelah sequel drpd kisah tersebut. haha. asal cm formal ni? ((:


al-kisah ye mcm ni. setelah beberapa minggu selepas aku di maki-hamun.
aku mndpt satu msg di fu*kbook dr sorg mamat yg sgt dikenali. iaitu : haziq aka mamat yg sound aku sbb konon ye kacau gf dia. HAHA. ko taw ape dia send? aku dgn hati terbuka nak bgtaw nih.
:P

dia minta maaf gn aku kut. waww? aku cm terpingga jgk dow. haha. yelaa, aritu semangat sound aku dlm FB, nw nk mintak maaf? aku pn, cm mls sgt laa nk layan en. so aku pn just accept his apologize.
HEE. bkn aku nk tunjuk baik, tp da mmg aku baik kut.
:DD


rupa-rupa ye, si munirah omar tu nak clash gn mamat ni. sbb tu dia cm nk brubah. haih, suda terhantuk baru terngadah. ( betul ke ayat 'peri-language' aku ni? kalau salah, cikgu Salwati tolong saya! ) lepas tu. aku lak jd tmpat mgadu mamat nih. kesian laa plak dow. coz aku teringat lak time aku dulu-dulu, cm dia gak laa kut.
x dpt accept yg aku di dump. yelah, konon tga sayang sgt enn? HAHA. then, si mun ni pn dah officially break up gn dia. mak aih! lg lah dia sedih nak mati kut.
dari panas hati terus tuka jd kesian kat mamat nih. yelaaa, dia pn kaum Adam jugak en?


aku dah cuba mcm-mcm konon nk tlg baik en dorg blk.
tp tak dpt kutt. minah tu cm dah nekad gilaa. haihh~ lepak eh haziq? aku phm ko.
:)

xpe laa, myb ko dpt yg lg baik nnt. hee. td aku g driving school. jumpa laa si munirah tu.
haha, klaka gilaa dow. first time jumpee dulu masing-masing cm poyoo kunun nk cover HOT.
:P then, td jumpa da bole borak cm da lama kenal. boleh tahan gak becok di mun tuh.
haduyyai. atleast, tak de la aku bosan canggok kat situ sorg-sorg. HEE.




p/s : thnks to all, aku da cm sihat sikit now. (: da boleh bergiat aktif balik dlm bidang baru diceburi ni. HAHA.





aktif kembali,
aryy

No comments:

Post a Comment