introduction

My photo
tempat menulis bukan melukis

Friday, February 12, 2010

semalam

lama suda tidak update ni. bukan ape doow, xde ape yg menarik nk di borak en. nk gebang byk laa.HAHA! ok, mrujuk tajuk di atas, kisah ini telah berlaku smlm. tp disbb en badan aku mcm nk mati da pun. sooo, terpaksa tunda arini. (:

smlm setelah kian lama aku tak gerak g kl, di sbb en mood yg tak brape baik. TAPI, smlm aku da jejak blk kaki aku kat KL. hee, aku nk g jmpe bestfriend aku yg baru jee kehilangan ibu tersyg dia. ( al-Fatihah )

aku lepak gn dia and kwn-kwn yg lain kat mcD bangsar, dekat-dekat dgn bangsar village.
prnah dgr tak? hee. kesian dia dow.baru je umur dia 18 tp da hidup tanpa ibu dan ayah. ( ayah dia da lama minggal ). oppss, lupa lak nk bgtaw. nama dia fatrah. kalau korg prasan aku ade post pasal bufday dia aritu . :D

aku kesian gilaaa dgr cerita dia. insaf aku kejap. now dia ade byk gilaa problm gn fam dia sndr dow.
aku pn tak phm knp fam dia buat cmtu kat dia. tp, aku da bole nmpk dia cm da chill sikit laa.
dia da bole gelak. senyum. ((: dia da bole accpt yg mak dia da prgi, tggal en dia selama ye. haih. aku pn x sanggup weh. nak nagis aku dgr cerita dia. tp EGOIS yg tggi buat aku nmpk cool jee. HAHA!

fatrah yg kanan tuh. tgok? ade dua fon dow. satu boy dia bg. sweet en? HEE.


mangsa kitaorg tgh hari tu. HAHA!


ni lak sweet couple (: arif gn fatin


dari kiri miwa, bf miwa burn, bf fatrah mat. HAHA! tiba2 layan gitar time tuh.


lepas dah puas lepak mcD, aku g Garden gn amey yg dari pagi teman aku. HAHA.
kesian lak mamat tu. aku pn bg la chance kat dia lak. aku teman dia g FOS. nk cari tee satu, dua.
klaka dow.


semlm mcm hari berjumpa kawan lama. HAHA! lepas sorg sorg kwn aku jmpe.
frst, aku dpt jmpe member aku kat bgsar tuh. thn aku terjumpa member skola lama aku.
pastuh, jumpa kwn kat library pj dulu.HAHA! last skali, aku jmpe najwa, dia kwn masa aku tadika dulu weh. lama tuhh!
lawak memb*bi dow.



ni laa helmi fazhan, dari pagi dia follow aku kehulu-kehilir. HAHA. kesian lak kalau aku tak interframe dia. HEE




gambar di atas bukan aksi lucah ye anak-anak! HAHA! ni la akibat ye kalau dpt jmpe membe lama. otak pn da jd mereng tak bertempat. HAHA! amey lak jd mangsa sbb kena layan otak aku gn si najwa nih. HEE. gambar di bawah baru sopan. :DD



hopefully, dapat jmpe lg korg sume satu hari nnt. (:





hari kawan-kawan,
aryy

No comments:

Post a Comment