introduction

My photo
tempat menulis bukan melukis

Sunday, May 23, 2010

fuck la

ni frst time aku lepas geram kat sini.
aku da tataw nk ckp mane lagi.
alaaaa, lgpn lepas aku tuka url ni. bape kerat je taw blog aku ni.
bgs la.
aku just nk puas en hati aku yg tga meluapluap tibatiba.



BENGANG!
shit la! aku tak suka la rasa cmni. sumpah. aku tataw knp rasa cmni.
kalau ko nak taw ape aku rasa skrg. ko cari post aku yg tajuk bag tangan.
tu la ape aku rasa skrg.
dah la weh. sape yg tgh baca tu. tak payah la baca lagi.
ni cm celaka skit post ni.





( sambung.. )
kenapa la aku tak rasa yg ko pernah suka kat aku eh?
aku tak dpt rasa semua tu.
benda ni kecik je. aku taw. tp aku ni jenis suka ckp " KENAPA? "
so benda yg org nmpk kecik ni. aku rasa cm besar sgt.
haih.


aku selalu meyemak kat wall ko en?
aku slalu sibuk hal kwn ko en?
tp, pernah ke ko sibuk kat wall aku?
tak pernah.
aku rasa lain.
kenapa ko tak pernah nk dtg pn kat wall aku?
aku pelik.

kenapa ko tak pernah cm nk taw pasal kwn aku?
aku pelik lagi.

dan
yg paling aku terasa beza.
aku selalu cmmnt gmbr ko. makna ye,
aku slalu tgk gmbr ko.
tapi, pernah pulak ko cmmnt gmbr aku?
TAK PERNAH!
skali pn tak pernah.
sorry.
tp aku mengidam weh.
mengidam sgt yg ko akan puji aku.
mcm ko puji boy lain.
aku ni sape sbnr ye?
tak pernah en ko puji aku.
dr dulu. dari zaman myspace. sampai la ke facebook.
tak pernah.
dlu time ko gatal ade la. masa myspace dlu.
tp, dah berabad.
aku cemburu ko puji boy yg yela, comel semua en.
aku ni ape je.
xde ape.

satu lagi soalan keluar.
KENAPA ko tak cmmnt?
aku ni SS jeke?
haih.


perasaan aku skrg, sama je mcm situasi bag tangan tu.
TAIK la. tak suka cmni.
ko nak taw. baca sndr.
dah.










muhammad hariri

1 comment: