introduction

My photo
tempat menulis bukan melukis

Friday, May 14, 2010

mukabook

jap lagi sampai la surat saman kat rumah aku.
K-E-N-A-P-A?
tuh. tgok la tajuk. merojak en bahasa ibunda.
hehh.
tapi dorg merojak en undang-undang negara takpe lak?
sape yg rojak en?
mana la aku taw. pakai bebel je aku ni
HAHA
((:

ok ok.
masuk topic.
baru aku sedar do mukabook ni bagus gak.
yela.
orang jauh.
orang lama.
orang tua.
orang muda.
kita boleh kenal
kita boleh jumpa.
:D

mmg bgs sgt utk generasi pemalu mcm AKU.
HAHA
betuuuuuuuuuul lah weh!
budak yg dulu aku ejek jauh jauh jek + tataw nama pun.
now dah boleh tumpang kereta sekali.
lawak sial.

pastu orang yg dulu aku just berani tgok hujung-hujung mata je.
sebab MALUUUU!
:D
yela, tgok dpn-dpn nnt org ckp gatal lak.
kang dia ingt aku tgok benda lain.
yela. aku en muka penagih.
HAHA
babi je do.

( sambung ayat tergantung tadi )
sekarang aku dah boleh borak-borak gn budak tuh.
haha.
tggu bila nak jumpa lak ni.
:P
( mmg tak dpt la macha. )




biasa la. tak semua kita nak boleh dpt (:
tgok dani gn lisa dlm adamaya.
sedih.
kesian gn dorg act.
dani tu ada jgk part yg dia TAK salah pun.
lisa lak, knp la adam tu buta? lisa tu LAWA bai!
bg aku lisa cepat!
:D
dah merepek ni.











9 tahun lg aku jd sape? dani? adam? mika?
hariri

5 comments: